"Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-ne pe noi!"

Simbolul Credinţei şi al jertfei creştine!

Simbolul Credinţei şi al jertfei creştine!

Byzantine Choir Idimelon

sâmbătă, septembrie 27, 2008

Scrisoare de dragoste

Dragul meu, astazi dimineata cand te-ai trezit din somn eram langa patul tau, in lumina luminatului soare, care a inundat odaia ta. Am sperat in acel moment ca imi vei spune cum se cuvine: "Buna dimineata!", dar n-ai facut-o. M-am gandit ca poate era prea devreme si de aceea nu ai putut vedea.
Am incercat sa-ti atrag atentia cand, grabit, ai deschis usa si ai plecat. Ti-am sarutat fata cu boarea diminetii, am revarsat asupra ta mireasma dulce si parfumata a florilor, ti-am murmurat o melodie de dragoste prin gingasul ciripit al pasarelelor.
Ai trecut pe langa Mine grabind pasul, fara sa Ma bagi de seama. Mai tarziu, peste zi, te-am privit duios, mergand preocupat si discutand aprins cu cei care te intalneai. Ah, cat as fi dorit sa schimbi si cu Mine cateva cuvinte, dar ai trecut pe langa Mine grabind pasul, fara sa Ma bagi in seama.
Dupa-amiaza, fiindca era cald, ti-am trimis o ploaie invioratoare si ti-am stralucit fiecare picatura de ploaie. Am strigat din ceruri cu glas de tunet, doar, doar Ma vei auzi cumva. Zadarnic. Apoi, ti-am pictat un curcubeu fermecator in mijlocul norilor Mei si Mi-am zis: "Cu siguranta Ma va vedea!", dar n-ai facut-o, nu M-ai vazut. Seara, la sfarsitul zilei, ti-am trimis un minunat apus de soare, gandind ca Ma vei privi. Te-am cautat atat de mult cu privirea miilor de stele stralucitoare, nadajduin ca Ma vei vedea si ca iti vei intoarce privirea spre Mine, dar am ramas intristat de nepasarea ta si de data aceasta.
In sfarsit, noaptea, la culcarea te, am ravarsat peste tine lumina lunii, ca sa-ti amintesc ca Eu nu te pot uita.Am nadajduit ca macar acum sa-Mi vorbesti, acum inainte de a adormi, dar ai tacut si acum si nu Mi-ai spus nici un cuvant. M-a durut purtatea ta, totusi am continuat sa stau la capataiul ta, trist, nadajduind ca a doua zi dimineata, imi vei observa prezenta si imi vei da atentie.
Astfel am continuat sa Ma descopar prin tot felul de cai si de procedee, sperand in sfarsit ca Ma vei dori si te vei hotara sa fii cu Mine, sa fiu pastorul tau. Eu pot sa-ti port de grija ca nimeni altul, sa te pazesc si sa te calauzesc in siguranta.
Dragostea Mea pentru tine este mai adanca decat marea si mai inalta decat cerurile. Te iubesc cu o iubire vesnica, de aceea iti pastrez bunatatea Mea. Vreau sa Mi te daruiesti si am atatea sa-ti spun si sa-ti impartasesc. Nu Ma poti respinge.
Vino-ti in fire si intoarce-te la Mine, ca sa te pot binecuvanta si sa-ti asigur o viata noua, traita in pace, in liniste deplina!
Pentru binele tau, te rog sa-Mi raspunzi cat mai curand cu o inima larg deschisa!

Al tau prieten bun,
care te iubeste ,
IISUS HRISTOS

Niciun comentariu: